☎+38 (093) 739 6111
☎+38 (097) 739 5111

Зарядка електричних транспортних засобів при холодній температурі

Водії електричних транспортних засобів (ЕТЗ)  можуть зазнати труднощів під час заряду їхніх акумуляторів (АКБ) при зовнішніх температурних показниках. Згідно з новим дослідженням. Інформує: Idaho National Laboratory.

     Нове дослідження від «Idaho NL».показує, що водії ЕТЗ могли зіткнутися зі збільшенням часу підзарядки при пониженні температури. Причина: вплив холодної температури на електромеханічні реакції всередині АКБ, та уповільнення часу зарядки системами управління бортових батарей, для запобігання пошкодження АКБ.

Новий дослід, який базується на даних з ЕТЗ таксі міста Нью Йорк, було опубліковано журналом «Energy Policy».
«Дослідники знають про падіння ефективності заряду при холодній температурі протягом тривалого часу» — каже Yutaka Motoaki, та дослідники з групи передових автомобілів «Idaho NL»

Проте більшість інформації отримується з експериментів над маленькими АКБ у лабораторіях, а не з великих АКБ ЕТЗ за реальних умов. Виробники та постачальники ЕТЗ часто надають споживачам приблизні дані часу зарядки, та вони зазвичай не надають діапазон умов для яких діють ці дані.

«Ми задали питання: Як температура впливає на АКБ?» — сказав Motoaki. Та — «Як погіршення ефекту заряду впливає на продуктивність ЕТЗ?»

Motoaki, та його колеги проаналізували дані з автомобілів Nissan Leafs які використовувались в таксі, та заряджались більше 500 разів швидкісною зарядкою (DCFC). Температура заряду коливалась від  -10  до +40 градусів за Цельсієм.
Дослідники виявили, що час заряду значно збільшився при холодній погоді. Коли  ЕТЗ батареї заряджались при +25 градусах, зарядний пристрій (DCFC) заряджав батарею на 80% за 30 хвилин. Але при 0 градусах, батарея заряджалась на 36% за такий саме час.
Та при подальшому падінні температури відповідно зростав час заряду АКБ. При найнижчих температурах час заряду приблизно в тричі був довший ніж при високих.

«Важно зазначити, що холодна погода матиме вплив на водіїв ЕТЗ за певних умов» — каже Motoaki. Наприклад, люди, які заряджають свої ЕТЗ у теплому гаражі, та використовують свої ЕТЗ в межах діапазону можливостей їхньої АКБ, можуть не зазнати багато незручностей. Зменшена економія палива у холодну погоду також є відомим явищем в бензинових та дизельних авто».
«Але час який витрачається на заряд при холодних температурах може по різному впливати на водіїв таксі, оскільки за кожну хвилину витрачену на зарядку ТЗ водій не заробляє гроші».
«Також є багато невизначеності що до водіїв, які їдуть на далекі відстані» — каже Motoaki.

Дослідження ставить запитання не тільки з приводу заряду ЕТЗ, але також комунальним підприємствам та постачальникам обладнання для заряду. Наприклад, локації  та кількості станцій для заряду мають відрізнятись у місцях з прохолодним кліматом порівняно з територією з теплим кліматом. Також електростанції мають взяти до уваги факт зміни використання електроенергії зі зміною сезонів.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *